Regulamin

 

PODSTAWOWE INFORMACJE

Sklep internetowy działający pod adresem https://club.decathlon.pl (dalej jako: „Sklep internetowy”) jest platformą prowadzoną przez: DECATHLON sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, pod adresem ul. Geodezyjna 76, 03-290 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000007163, NIP: 9511855233, REGON: 013102058, BDO: 000005259, wysokość kapitału zakładowego: 8.859.456,00 zł, zwaną dalej „Decathlon”. Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, składania zamówień na spersonalizowane produkty (dalej jako: „Produkty”) dostępne w Sklepie internetowym (dalej jako: „Zamówienie”), dostarczania zamówionych Produktów osobie dokonującej zakupów w Sklepie internetowym zwanej dalej „Klientem”, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży Produktów, uprawnienia Klienta do anulowania Zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

PROCES SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

Do przeglądania asortymentu Sklepu internetowego oraz składania Zamówień niezbędne są:

  • komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera;

  • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

Klient może składać Zamówienia na Produkty dostępne w asortymencie Sklepu internetowego przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę. Złożenie Zamówienia możliwe jest na dwa sposobytj. przez stronę Sklepu internetowego lub poprzez wysyłanie maila na adres kluby-szkoly@decathlon.com.

Złożenie Zamówienia bezpośrednio w Sklepie internetowym

  1. Rejestracja konta Klienta w Sklepie internetowym odbywa się zgodnie z postanowieniami części „REJESTRACJA I LOGOWANIE” Regulaminu.

  2. Klient dokonuje wyboru produktów, które chce spersonalizować, będących przedmiotem Zamówienia,

  3. Klient personalizuje wybrany produkt poprzez udostępniony przez Decathlon w Sklepie internetowym generator i umieszcza własne projekty logotypów, znaków graficznych (dalej jako: „Projekt”),

  4. Po zakończeniu personalizacji Klient wysyła zamówienie do Decathlon poprzez wybranie opcji „Wyślij”,

  5. W ciągu dwóch dni roboczych Klient otrzymuje od Decathlon potwierdzenie złożonego Zamówienia, wraz z przygotowanym przez Decathlon projektem graficznym do akceptacji,

  6. Klient akceptuje projekt, podaje dane do faktury, adres dostawy oraz uzupełnia tabelę z informacją na temat: liczby, rozmiarów i nadruków na poszczególnych Produktach,

  7. Decathlon przesyła na adres e-mail Klienta fakturę proforma, której opłacenie jest warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji przez Decathlon,

  8. Po zaksięgowaniu na koncie płatności za Zamówienie, Decathlon przystępuje do realizacji Zamówienia – realizacja Zamówienia trwa około 15 (piętnastu) dni roboczych, przy czym Decathlon zastrzega, że Zamówienia złożone w okresie od sierpnia do października mogą być realizowane w przedłużonym terminie, nie dłuższym niż 20 (dwadzieścia) dni roboczych.

Złożenie Zamówienia za pośrednictwem wiadomości e-mail

Aby złożyć Zamówienie za pośrednictwem wiadomości e-mail, należy wysłać na adres e-mail kluby-szkoly@decathlon.com wiadomość, w której Klient określi interesujący go Produkt, wskazując na takie cechy Produktu jak : sport, płeć, typ produktu, model. Klient może przesłać w ww. wiadomości własny Projekt, przykładowe zdjęcie, logotypy oraz/albo opisać czego potrzebuje. Decathlon skontaktuje się z Klientem, aby ustalić szczegóły Zamówienia, po czym przygotuje projekt graficzny do akceptacji przez Klienta. Następnie zastosowanie znajdą postanowienia lit. f)-g) powyżej.

Klient oświadcza, że posiada pełne prawa autorskie oraz majątkowe do Projektu i/lub uwidocznionych na nim logotypów, który przekazuje Decathlon celem wykonania Produktów. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za treść Projektu, którego wykonanie zleci Decathlon. Decathlon nie dokonuje weryfikacji powyższego oświadczenia i przyjmuje je zawsze jako prawdziwe. Odpowiedzialność za naruszenie jakichkolwiek praw autorskich, osobistych lub praw do nazwy/nazwiska w pełni spoczywa na Kliencie. Klient zapewnia również, iż zindywidualizowany przez niego produkt, w żaden sposób nie narusza żadnych innych praw osób trzecich.

Składając zamówienie Klient udziela Decathlon nieodpłatnie niewyłącznej oraz nieograniczonej terytorialnie licencji na posługiwanie się przez Decathlon wizualnym przedstawieniem produktów wykonanych na zamówienie Klienta, w działaniach i materiałach promocyjnych i reklamowych Decathlon, w tym w szczególności na upublicznienie projektów produktów wykonanych na rzecz Klienta, zawierających logotyp Klienta, w formie elektronicznej za pośrednictwem stron internetowych Decathlon, profili na portalach społecznościowych Decathlon oraz w formie komunikacji mailowej skierowanej do klientów Decathlon.

Decathlon nie odpowiada za treści zawarte w pracach przesłanych przez Klienta oraz nie dokonuje korekty treści zawartych w materiałach przesłanych przez Klienta. Jednakże, jeżeli materiały przesłane przez Klienta zawierają treści niezgodne z prawem, Decathlon może odmówić wykonania Zamówienia (Produktu) w przypadku gdy zgodnie z powszechną wiedzą zawiera ono treści o charakterze bezprawnych lub naruszającym prawa autorskie osoby trzeciej.

Złożenie Zamówienia stanowi złożenie przez Klienta wobec Decathlon oferty zawarcia umowy sprzedaży Produktów będących przedmiotem Zamówienia. E-mail potwierdzający przyjęcie Zamówienia jest równoznaczny z akceptacją przez Decathlon Zamówienia złożonego przez Klienta oraz z zawarciem umowy sprzedaży między Klientem i Decathlon.

W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w tym w szczególności błędnego lub niedokładnego adresu do doręczeń, Decathlon nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu Zamówienia. Decathlon nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

Klient jest zobowiązany do powstrzymania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu internetowego, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

BRAK PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Niniejszym informujemy, iż zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 poz. 2759 z późn. zm. – dalej jako: „Prawo konsumenta”) – art. 38 ust. 1 pkt 3 - prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W związku z powyższym, mając na uwadze charakter świadczonych przez Decathlon, usług informujemy, iż Klient nie ma możliwości realizacji prawa do odstąpienia od zawartej z Decathlon na podstawie niniejszego Regulaminu umowy.

REJESTRACJA I LOGOWANIE

W celu rejestracji w Sklepie internetowym (założenia konta internetowego – dalej jako: „Konto”), Klient powinien wybrać zakładkę „Moje konto” w Sklepie internetowym, wybrać opcję „Zarejestruj się”, wpisać swój adres e-mail i hasło oraz zapoznać się z Regulaminem i następnie go zaakceptować, po czym wybrać przycisk „Zarejestruj się”. Następnie Klient otrzymuje na wskazany adres e-mail link potwierdzający chęć założenia Konta, po kliknięciu którego Konto zostanie aktywowane i za pomocą którego Klient będzie miał możliwość tworzenia Projektów , zapisywania swoich Projektów oraz składania Zamówień. Rejestracja w Sklepie internetowym, jak również korzystanie z funkcjonalności Sklepu internetowego, są nieodpłatne. Po zarejestrowaniu się w Sklepie internetowym, każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym. W celu usunięcia Konta należy wejść w zakładkę „Moje konto” i po zalogowaniu się wybrać zakładkę „Usuń konto”. Logowanie do Sklepu internetowego odbywa się poprzez wybranie zakładki „Moje konto” na stronie Sklepu internetowego i wpisanie w formularzu logowania adresu e-mail oraz hasła podanych przy rejestracji Konta przez Klienta. Decathlon zastrzega sobie prawo do usunięcia Konta, jeśli zweryfikowanie poprawności danych podanych w procesie rejestracji okaże się niemożliwe.

NASZE CENY

Ceny wskazane w Sklepie internetowym są podane w złotych polskich i obejmują podatek VAT. Są to ceny brutto. Podatek VAT jest naliczany według stawki obowiązującej w momencie złożenia zamówienia i jest uwzględniony w cenie wskazanej na stronie. Ceny towarów podane w Sklepie internetowym, nie obejmują kosztów przesyłki, kosztów niektórych opakowań lub kosztów innych dodatkowych usług zamówionych przez Klienta, które są płatne osobno. Koszty dodatkowe zostaną podane do wiadomości Klienta na ekranie podsumowania przed ostatecznym zatwierdzeniem Zamówienia. Informacje o produktach zamieszczone na stronach Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1610, z późn. zm. – dalej jako: „Kodeks cywilny”).

ZWROT NALEŻNOŚCI

Decathlon dokona zwrotu uiszczonych przez Klienta należności niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:

  • braku możliwości realizacji zamówienia przez Decathlon,

  • odstąpienia od umowy przez Klienta jako realizację uprawnień związanych z niezgodnością Produktów z umową;

  • odstąpienia od umowy przez Decathlon;

  • uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego Produktu lub wymiany na nowy;

Decathlon dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy karty kredytowej lub płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz Decathlon lub w sposób odpowiadający innej formie płatności wykorzystanej przez Klienta w procesie zakupowym. Decathlon nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Decathlon numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Decathlon takiego numeru rachunku bankowego. Decathlon nie ponosi również odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego. W przypadku gdy Klient dokonał płatności za zamówienie z nienależącego do niego rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej, zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza tego rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz Decathlon zgodnie z zasadami opisanymi powyżej.

DOSTAWA

Produkty zamówione od Decathlon w Sklepie internetowym są dostarczane wyłącznie na terenie Polski na adres dostawy podany przez Klienta w Zamówieniu. W momencie otrzymania od Decathlon maila z linkiem do akceptacji projektu graficznego Klient podaje ostateczne dane do wysyłki.

Zamówienie może być dostarczone za pośrednictwem:

  • firmy kurierskiej UPS Polska Sp. z o.o.

  • firma kurierskiej InPost Paczkomaty Sp. z o.o.

POLITYKA COOKIES

Decathlon może wykorzystywać informacje zapisywane przez serwer na komputerze Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookies). Pliki cookies wykorzystywane są przez Decathlon w celach statystycznych, w celu obsługi witryny oraz podczas procesu zakupowego, głównie w celu zapamiętania ustawień Klienta, takich jak:

  • dodane przez Klienta produkty do koszyka,

  • sklep wybrany przez Klienta,

  • ostatnio wybrany punkt przy składaniu zamówienia,

  • przechowywanie informacji, takich jak hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z witryny.

Klient może w każdej chwili usunąć zapisane pliki cookies, a także zablokować możliwość ich zapisywania, poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki internetowej. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu internetowego. Poniżej zamieszczamy odnośniki do informacji, jak zmienić ustawienia prywatności dla popularnych przeglądarek internetowych, przygotowanych przez producentów tego oprogramowania:

Decathlon może stosować również Usługi Retargetingu Personalizowanego RTB w stosunku do osób odwiedzających Sklep internetowy w celu wyświetlania reklam dostosowanych do zainteresowań Klienta. Klient ma możliwość wypisania się ze stosowania wobec niego Usługi Retargetingu Personalizowanego RTB wybierając link: https://www.rtbhouse.com/privacy-center/ i wybraniu odpowiedniej opcji

DANE OSOBOWE

Dane osobowe przetwarzane są przez Decathlon. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta. Jedna osoba fizyczna, może posiadać tylko jedno konto w Sklepie internetowym. W związku z obowiązkiem wynikającym z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) (dalej: RODO), informujemy, że:

  • Administratorem danych Klienta jest Decathlon.

  • W sprawach związanych z ochroną danych osobowych Klient może skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych pod adresem mailowym iod@decathlon.com lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

  • Dane osobowe Klientów Sklepu internetowego przetwarzane będą w celu:

  • świadczenia usług drogą elektroniczną w postaci: zakładania i obsługi Konta , zawieraniem z Klientem i wykonywania umów sprzedaży Produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie internetowym (podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

  • rozpatrzenia ewentualnych reklamacji (podstawa przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

  • spełnienia zobowiązań prawnych, w szczególności realizacji obowiązku prowadzenia sprawozdawczości finansowej (podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

  • realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. f RODO), przez który należy rozumieć:

  • prowadzenia działań marketingu bezpośredniego (w tym newsletter) - ze względu na przepisy szczególne działania za pośrednictwem maila lub numeru telefonu, prowadzone są w oparciu o odrębną zgodę na wykorzystanie odpowiedniego kanału komunikacji,

  • badania zadowolenia użytkownika Sklepu internetowego z jego funkcjonowania - ze względu na przepisy szczególne działania za pośrednictwem maila lub numeru telefonu, prowadzone są w oparciu o odrębną zgodę na wykorzystanie odpowiedniego kanału komunikacji,

  • odpowiedzi na przesłane przez Klienta pytania za pośrednictwem formularzy kontaktowych dostępnych w Sklepie internetowym,

  • ustalenie, dochodzenie lub obronę roszczeń związanych z funkcjonowaniem Sklepu internetowego oraz usługami świadczonymi za pośrednictwem Sklepu internetowego.

  • Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być odpowiednie organy państwowe działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe Klientów mogą być również przekazywane do innych podmiotów wchodzących w skład grupy Decathlon. Ponadto dane osobowe internautów mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, podmiotom odpowiedzialnym za badanie satysfakcji Klienta – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Dodatkowo w związku z realizacją zamówień, dane Klientów mogą być przekazywane poczcie polskiej oraz firmom kurierskim oraz podmiotom odpowiedzialnym za płatności elektroniczne. Administrator udostępnia dane upoważnionym do przetwarzania danych pracownikom/współpracownikom.

  • Dane osobowe Klientów przetwarzane będą do momentu:

  • rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie obsługi Konta,

  • przedawnienia roszczeń z tytułu umowy sprzedaży,

  • przez okres przewidziany w Regulaminie Sklepu internetowego na złożenie i rozpatrzenie reklamacji bądź też dokonania wymiany towaru,

  • wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy sprzedaży,

  • do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych (w sytuacji gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora),

  • do momentu wycofania przez Klienta zgody, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest wyrażona przez Klienta zgoda.

  • W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klient posiada następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia (dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na Konto, w zakładce „Moje konto internetowe”), ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  • Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

  • Dane Klientów mogą być przekazywane do państw trzecich w kontekście infrastruktury informatycznej, z której korzysta Administrator. W przypadkach wskazanego przekazania stosowane są odpowiednie i właściwe zabezpieczenia wymagane przez przepisy o ochronie danych osobowych oraz umożliwia się uzyskanie kopii danych przekazanych do państw trzecich.

  • Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak ich podania może uniemożliwiać świadczenie przez Decathlon usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Klienta zakupów w Sklepie internetowym.

  • Korzystanie ze Sklepu internetowego związane jest z przetwarzaniem danych osobowych Klienta, przez które należy rozumieć m.in. adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies albo innych podobnych technologii. Zebrane w ten sposób informacje w tym dane osobowe pozwalają dzięki ich zautomatyzowanemu przetwarzaniu (profilowaniu) na przekazywanie Klientowi treści marketingowych dostosowanych do preferencji/zainteresowań każdego Klienta.

UPRAWNIENIA W RAZIE WADLIWOŚCI TOWARU LUB JEGO NIEZGODNOŚCI Z UMOWĄ - RĘKOJMI

KLIENCI BĘDĄCY KONSUMENTAMI

Zgodnie z Prawem konsumenta, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, Klient może żądać od Decathlon:

  • naprawy Produktu;
  • wymiany Produktu.

Ponadto, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, wyłącznie gdy Decathlon:

odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z umową;

nie doprowadził Produktu do zgodności z umową;

próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową, lecz brak zgodności występuje nadal;

oraz w sytuacjach, gdy:

brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;

z oświadczenia Decathlon lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z umową pozostaje do wartości Produktu zgodnego z umową.

Decathlon zgodnie z Prawem konsumenta może dokonać wymiany Produktu, gdy Klient żąda naprawy lub Decathlon może dokonać naprawy Produktu, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli zarówno naprawa, jak i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, Decathlon może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.

Decathlon odpowiada z tytułu niezgodności towaru z umową (rękojmi) w przypadku ujawnienia niezgodności przed upływem dwóch lat od dostarczenia Produktu Klientowi.

Decathlon zastrzega, iż powyższe uprawnienia przysługują Internaucie jedynie w zakresie nabycia (1) towaru konsumpcyjnego przez konsumenta tj. nabycia przez osobę fizyczną Produktu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą oraz (2) osobie fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą (w formie jednoosobowej działalności gospodarczej), która zawiera z innym przedsiębiorcą umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową, lecz nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.

W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Prawa konsumenta.

Decathlon obowiązany jest zwrócić Klientowi koszty, poniesione w związku z wykonywaniem uprawnień z tytułu niezgodności Produktu z umową, w tym w szczególności koszty dostarczenia Produktu, koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ekspertyz, a w odniesieniu do Produktów zamontowanych także koszty demontażu, oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

KLIENCI NIEBĘDĄCY KONSUMENTAMI

Zgodnie z Kodeksem cywilnym, jeżeli Produkt posiada wadę fizyczną, Klient może żądać od Decathlon:

  • usunięcia wady,

  • wymiany rzeczy na wolną od wad

  • obniżenia ceny

Ponadto Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Decathlon zgodnie z art. 561 § 3 Kodeksu cywilnego może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową Produktu w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałby nadmiernych kosztów. Zgodnie z art. 560 § 4 Kodeksu cywilnego, od umowy nie można odstąpić jeżeli wada Produktu jest nieistotna. Decathlon odpowiada z tytułu rękojmi w przypadku stwierdzenia wady fizycznej Produktu przed upływem dwóch lat od wydania tego Produktu Klientowi.

W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy Klientowi, przyjmuje się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.